sobota 26. marca 2011

Diéta

Aj keď to tak občas nevyzerá, ale skutočne sa blíži sa leto. Leto to sú plavky a pláže a pečúce slnko.
Aby som sa mohol do plaviek vyzliecť, mal by som aspoň trochu pripomínať ľudskú bytosť. Aby ma nebodaj nezačali ťahať hipíci z pláže do mora s výkrikmi "zachráňte bielu veľrybu!" Tak som sa rozhodol s tým niečo spraviť a začal som diétu.
Pondelok : Je to nuda. Raňajky obed a večera je čaj. Na desiatu a olovrant mám štavu z jablka a mrkvy. Zatiaľ to prebieha dobre.
Utorok : Čaj a štava. Vstal som s pocitom že mi Mike Tyson masíroval žalúdok boxerom s riadnym náprahom.
Streda : Snívalo sa mi že som mal pečené rebierka. Zobudila ma rozpadnuvšia sa posteľ. Na drevených tyčkách čela som našiel stopy po zuboch a z jazyka som si ťahal triesky.
Štvrtok : Bol som si v supermarkete kúpiť čerstvé štavy. Ani dvaja sbs-kári ma nevedeli odtrhnúť od chladiacej vitríny s klobásami, šunkami a syrmi. Od dnes tam mám zákaz vstupu.
Piatok : Pri pohlade zo zrkadla som sa preľakol. Mám tak vpadnuté oči, až mám podozrenie, že sa ich telo snaží použiť ako potravu. Už viem odkiaľ sa vzalo - "Nevidí od hladu".
Sobota : Pristihol som sa, že nevedomky uždibujem z omietky. Chutí ako perník. Prišiel som na to ako to bolo s Jankom a Marienkou.
Nedeľa : V kostole som si vystál rad na sväté príjmanie tri krát. Šiel by som znovu, keby ma pán farár nedal vyhodiť. Mám zakáz vstupu.
Pondelok : Končím. Kašlem na to že ma greenpeasáci budú ťahať z pláže (aspoň sa do mora dostanem bez námahy.) Hlavné je, že budem pokojná a štastná a vyrovnaná veľryba s plným bruchom!

1 komentár:

  1. Výborné, vtipné, milé, osviežujúce čítaníčko...:-)
    K.P.

    OdpovedaťOdstrániť

Moji Blogsledi